Slovensko 2013

29. července 2013 v 8:57 | lufi-peace
Minulý týden jsem byla na dovolené na Slovensku. Vzhledem k tomu, jaké jsem z toho měla obavy (které se potvrdily), jsem si to docela užila. Slovensko je nádherné, měli jsme tam krásné počasí, a hlavně všichni tam jsou tak milí a přátelští... Snad se tam brzy zase vrátím. x)

Těrchová... To městečko miluju.

V Jánošíkových dierách jsme viděli mloka, což mě úplně překvapilo! Ještě nikdy jsem tohoto tvorečka v živé přírodě neviděla, protože jsou vzácní a myslím, že jsou i docela plaší, ale tento odvážlivec si lezle přímo u cesty.
O kousek dál jsme potom viděli nějaký druh zmije, ale tu jsem nevyfotila, protože se hadů hrozně bojím. Jakmile jsem ji zahlédla, hned jsem zdrhala pryč xD

Další den jsme vyjeli nahoru lanovkou z Vrátné a šli jsme pěšky až k Rozsutci. Byla to hodně vyčerpávající procházka. Cestou na Poludňový Grúň to bylo báječné, překrásné výhledy na nádhernou horskou krajinu, plnou rozmanitých druhů rostlin a živočichů. Připadala jsem si jako ve Středozemi a říkala jsem si, že jestli je Slovensko takto nádherné, tak co teprve potom ten Nový Zéland? *_*
Ale druhá část cesty už stála za nic. Docela špatná cesta a výhledy skoro žádné...

Úplně vidím Aragorna, Legolase a Gimliho, jak se tu prochází!

Speciálně pro Patíka další píchající brouci xD

Další den jsme navštívili hrad Strečno. Moc jsem se sem těšila, natáčel se tu totiž film Dračí srdce, který mám moc ráda.

Další den jsme šli na výlet na zříceninu hradu Lietava. Tento hrad jednoho dne lidé opustili, a on začal chátrat. To je veliká škoda, protože to musela být nádherná pevnost. Teď tam probíhají velké opravy, tak jsem zvědavá, jak to nakonec zrekonstruují.

Ve čtvrtek jsem opět vyjeli lanovkou nahoru, ale tentokrát jsme šli na druhou stranu. Už jsem zapomněla, jak se to tam jmenovalo... Ale bylo to docela fajn, jen ta procházka byla moc dlouhá.

V pátek jsme šli na prohlídku Oravského hradu.

Pavéza xP

Večer jsme šli do Těrchové na Jánošíkovy dni. Je to takový hudební festival, kde místní hudební skupiny hrají klasické slovenské lidové písně (hodně často je to něco s Jánošíkem) a taneční skupiny k tomu tancují. Bylo to to vůbec nejlepší zakončení týdne, které si můžu představit. Tuhle akci vážně miluju xD Všichni tancují, do toho volají to svoje ,,juj, juj, juj!" a nejlepší je, že tu jejich veselou náladu přenesou na vás, takže za chvíli to ,,juj, juj, juj" voláte i vy xD Nedokážu si představit, že bych celý večer takto poslouchala naše lidové písničky oO Ty jejich se opravdu dají poslouchat, pořád jen samé housle, basy a cimbál... Určitě tuhle akci všem doporučuji! xD

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Nikola Mills Nikola Mills | Web | 29. července 2013 v 11:30 | Reagovat

vypadá to dobře :D :) já byla na slovensku jen v bratislavě a to jsem byla ještě malý děcko :D

2 patniik patniik | Web | 29. července 2013 v 11:56 | Reagovat

Diky za pichajici brouky , chudák Pan Kobylka pak přišel o hlavu :D a vypada to fakt jak z LotR ... O_O

3 ChemicalAngel ChemicalAngel | Web | 29. července 2013 v 15:28 | Reagovat

v terchovej som zopárkrát už bola aj pri tej soche toho plechového jánošíka ,D ale nikdy ma to nejako nebralo hystoria slovenska ale tak ako u koho slovensko tam ja žijem tak to asi tk u kaýdeho mu nepríde kultura svojho mesta bohvieako zaujímaa,
každopádne moc pekne fotky :))

4 FYB FYB | 30. července 2013 v 0:02 | Reagovat

HELE TOHLE NENÍ HESKÝ TKHLE POMLOUVA SVÍ BRATRANCE A SESTŘENICE.JÁ TI NEBUDU RADIT ALE JESTLI PROTI NIM NĚCO MÁŠ TAK JIM TO RADŠI ŘEKNI DŘÍV NEŽ SE TO DOZVÍ NĚJAK JINAK....
PAK BY TO MOHLO DOPADNOUT DOST BLBĚ.A MYSÍM ŽE NEJSOU TAK BLBÍ ŽE BY TO NEPOCHOPILI.
JINAK MOC KRÁSNÝ FOTKY A ŠKODA ŽE SI NEVYFOTILA TU ZMIJI,ONY NEJSOU TAK UTOČNÝ KDYŽ JE NEVYPLAŠÍŠ :-D

5 FYB FYB | 30. července 2013 v 0:05 | Reagovat

MOŽNÁTI PŘIJDE DIVNÝ ŽE SE TAK  STARÁM
ALE MÁM DOST BLBOU ZKUŠENOST :-|

6 lufi-peace lufi-peace | E-mail | Web | 30. července 2013 v 8:34 | Reagovat

[4]:vždyť já je nepomlouvám... jen jsou prostě takový, jaký jsou no xD jde mi jen o to, že jsou prostě takový... “divoký“ oproti mně xD nevím jak to říct, to je jedno xD
a díky za pochvalu fotek ... já vím, že zmije nejsou útočný, tahle se snažila hned schovat ale prostě já z nich mám i tak příšernou hrůzu xD

7 Tracy Tracy | Web | 31. července 2013 v 12:01 | Reagovat

Nádhera! Obzvlášť ty hory! :) Já sice jezdím na Slovensko každý rok, ale obvykle jen do Bratislavy, takhle na horách jsme tam už dlouho nebyli. A vůbec jsem netušila, že se Dračí srdce natáčelo na Slovensku.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.